Projekt
Aranżacja
Serwis
Przed zleceniem nam projektu akwarium powinieneś o czymś wiedzieć. Nie obiecujemy tego czego nie jesteśmy w stanie zrobić.
Projekt
Zrealizowaliśmy około 1000 projektów stworzenia akwariów słodkowodnych i morskich. Zasady współpracy są jasne od samego początku. Co to oznacza?
Po rozmowie z Tobą przeanalizujemy Twoje potrzeby i oczekiwania. W przedstawionej ofercie wyszczególnimy każdy produkt i usługę, oraz podamy ich ceny. Nie zasłonimy się ogólnikami czy technicznym nazewnictwem, dowiesz się wszystkiego. Dla potrzeb projektu przygotujemy rysunek techniczny, a także symulację funkcjonowania i serwisowania zbiornika. Odpowiemy na każde Twoje pytanie.
Aranżacja
Nieodłącznym etapem w procesie tworzenia jest realizacja. Etap ten jest dla nas wyjątkowo satysfakcjonujący i przyjemny.
Doświadczenie konfrontacji wizji akwarium z projektu w rzeczywistości gdy aranżujemy zbiornik i zalewamy go wodą, to wspaniałe doświadczenie do którego również Ciebie zapraszamy.
Jest to niekiedy zwieńczenie długich tygodni dopracowywania detali będących tak ważnymi w akwarystyce. Od wielkości akwarium, konceptu, poprzez dobór sprzętu, akcesoriów, kończąc na rybach i wpuszczeniu życia do wody. Przeżyj te chwile wspólnie z nami.
Serwis
Ukończony etap realizacji projektu zbiornika oznacza przejście do etapu serwisowania.
O akwaria naszych klientów dbamy kompleksowo. Nasz poziom zaangażowania i najodpowiedniejszy model serwisu ustalamy z klientem podczas rozmowy o potrzebach i specyfice funkcjonowania zbiornika.
Trzy poziomy serwisowania
Serwis Standard
Zbiornik serwisowany z częstotliwością 1-2 razy w miesiącu.
Serwisant weryfikuje stan wizualny, kondycję życia w wodzie oraz przeprowadza testy wody, rewiduje stany nawozów i uzdatniaczy. Fizycznie sprawdza sprzęt określając poziom zużycia mediów. Jeżeli tego wymaga sytuacja wymienia produkty, wprowadza nowe. Serwisant posiadając wiedzę skonsultuje i odpowie na pytania w zakresie zbiornika. Klient bierze aktywny udział w prowadzeniu zbiornika.
Serwis Premium
Wizyta 1 raz w tygodniu.
Trzmiel prowadzi zbiornik całkowicie bez udziału klienta.
Serwis Natychmiastowy
Nagłe przypadki wymagają zdecydowanej interwencji.
Po ustaleniu skali problemu pojawiamy się i rozwiązujemy problem. Ilość wizyt oraz ich częstotliwość jest zależna od złożoności problemu.
TRZMIEL W PORZĄDKU
Wspólnym mianownikiem dla każdego poziomu serwisowania jest porządek. Naszym celem jest stworzenie pięknego obrazu, którego tło jest niezwykle ważne. Serwisant zadba o czystość w zbiorniku i zostawi po sobie porządek. Wiemy, że nie tylko szkło ma być czyste. W naszej pracy dbamy o estetykę.
