Jak dostarczymy Twoje zamówienie na terenie Polski?
Dostawa kurierem
Kurier GLS
Jak tylko wyślemy Twoje zamówienie z magazynu, otrzymasz e-mail’em numer listu przewozowego paczki. Wpisz go na stronie GLS, aby śledzić status jej doręczenia. Usługa śledzenia będzie aktywna po zeskanowaniu przesyłki w sortowni GLS.
GLS dostarcza paczki w dni powszednie. Pierwsza próba dostarczenia powinna nastąpić kolejnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu.
Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, Kurier podejmie dwukrotną próbę doręczenia. Paczka czeka na odbiór 1 dzień kalendarzowy.
Infolinia: + 48 42 634 53 45 - Contact Center pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7–20 oraz w soboty w godzinach 7-14.
Czas dostawy: ok. 1-2 dni robocze
Kurier Pocztex 2.0
Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie Poczty Polskiej.
Poczta poinformuje za pomocą wiadomości SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz awizacji przesyłki.
Kurier pocztowy podejmie próbę doręczenia zamówienia tylko raz. Jeśli nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, zostawi awizo.
Nieodebrane zamówienie czeka na poczcie przez 7 dni.
W przypadku niedoręczenia zamówienia, zostanie ono zwrócone do magazynu.
Infolinia: 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora), (+48) 438 420 600 z telefonu komórkowego i z zagranicy (opłata wg cennika operatora) - czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00.
Czas dostawy: ok. 1-2 dni robocze
Odbiór osobisty
Paczkomat InPost
Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie InPost.
InPost poinformuje za pomocą wiadomości mailowej oraz SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz przekaże właściwy kod odbioru.
Przesyłki InPost są dostarczane 24h/7dni w tygodniu.
Czas odbioru przesyłki to 48h od momentu włożenia jej do paczkomatu. Może być ona odebrana przez dowolną osobę znającą kod odbioru oraz numer telefonu, z którego została nadana paczka.
W przypadku nieodebrania zamówienia przesyłka zostanie przekazana do oddziału InPost gdzie czeka kolejne 3 dni. Jeśli nadal nie zostanie odebrana, następuje zwrot do naszego magazynu.
Infolinia: 722 444 000 – dla telefonów komórkowych, 801 400 100 - dla telefonów stacjonarnych - czynna od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 21:00.
Czas dostawy: ok. 1-2 dni robocze
Punkty odbioru
Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie, którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie Poczty Polskiej.
Poczta w komunikacji SMS będzie informować o statusie przesyłki – preawizo o nadaniu paczki oraz awizo SMS, kiedy przesyłka będzie dostarczona do wybranego przez Ciebie Urzędu Pocztowego.
Dla przesyłki opłaconej z góry w wiadomości SMS podany będzie kod odbioru.
Przy odbiorze niezbędne jest okazanie dowodu osobistego.
Paczka będzie czekała na odbiór poczcie przez 7 dni. Data, do kiedy można ją odebrać będzie podana w wiadomości SMS.
Zamówienie nieodebrane zostanie zwrócone do magazynu.
Infolinia: 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora), (+48) 438 420 600 z telefonu komór-kowego i z zagranicy (opłata wg cennika operatora) - czyn-na od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00.
Czas dostawy: ok. 1-2 dni robocze
Punkty odbioru
Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie Orlen Paczka. Aby móc wygodniej śledzić i odbierać przesyłki możesz zainstalować aplikację Orlen Paczka.
Orlen Paczka poinformuje Cię za pomocą wiadomości mailowej lub oraz SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz przekaże właściwy kod odbioru. Jeśli posiadasz aplikację, otrzymasz powiadomienie również w niej.
Przesyłki Orlen Paczka umieszczone w automatach paczkowych możesz odbierać 24h/7dni w tygodniu. Przesyłki Orlen Paczka umieszczone w punktach partnerskich odbierzesz w godzinach ich otwarcia.
Czas odbioru przesyłki to 3 dni od momentu otrzymania wiadomości z kodem odbioru lub notyfikacji w aplikacji. Jeśli korzystasz z aplikacji możesz użyć jej do bezpłatnego wydłużenia czasu odbioru przesyłki o 1 dzień. Po tym terminie, nieodebrana przesyłka zostanie zwrócona do naszego magazynu.
Przesyłka może być odebrana przez dowolną osobę znającą kod odbioru.
Centrum Obsługi Klienta Orlen Paczka: tel. 22 33 33 999 - czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 20:00.
Czas dostawy: ok. 1-2 dni robocze
Dostawy poza granice Polski
Zamówienie po skompletowaniu jest do odbioru z magazynu centralnego we Wrocławiu. Za odbiór i dostawę poza granice Polski odpowiada klient organizując dostawę we własnym zakresie. Takie zamówienie musi zostać opłacone z góry (on-line). Płatności należy dokonać za pośrednictwem Przelewy 24 lub PayU. Zamówienia są przekazywane do kompletacji po uzyskaniu potwierdzenia o dokonaniu zapłaty. W celu określenia innych szczegółów zapraszamy do kontaktu.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.