Czas realizacji zamówienia

Warunki dostawy
Czas dostawy zamówienia na terenie Polski

Dostawa kurierem
Czas dostawy
GLS ok. 1-2 dni robocze
Pocztex 48 ok. 2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
Paczkomaty ok. 2-3 dni robocze
Placówki Poczty Polskiej ok. 2-3 dni robocze
Salon Trzmiel Wrocław ok. 1-2 dni robocze

Jak dostarczymy Twoje zamówienie na terenie Polski?

Dostawa kurierem
Kurier GLS
  • Jak tylko wyślemy Twoje zamówienie z magazynu, otrzymasz e-mail’em numer listu przewozowego paczki. Wpisz go na stronie GLS, aby śledzić status jej doręczenia. Usługa śledzenia będzie aktywna po zeskanowaniu przesyłki w sortowni GLS.
  • GLS dostarcza paczki w dni powszednie. Pierwsza próba dostarczenia powinna nastąpić kolejnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu.
  • Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, Kurier podejmie dwukrotną próbę doręczenia. Paczka czeka na odbiór 1 dzień kalendarzowy.
  • Infolinia: +48 46 814 82 20 - Contact Center pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7–19 oraz w soboty w godzinach 7-15.
Kurier Pocztex 48
  • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie Poczty Polskiej.
  • Poczta poinformuje za pomocą wiadomości SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz awizacji przesyłki.
  • Kurier pocztowy podejmie próbę doręczenia zamówienia tylko raz. Jeśli nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, zostawi awizo.
  • Nieodebrane zamówienie czeka na poczcie przez 7 dni.
  • W przypadku niedoręczenia zamówienia, zostanie ono zwrócone do magazynu.
  • Infolinia: 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora), (+48) 438 420 600 z telefonu komórkowego i z zagranicy (opłata wg cennika operatora) - czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00.
Odbiór osobisty
Paczkomat InPost
  • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie InPost.
  • InPost poinformuje za pomocą wiadomości mailowej oraz SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz przekaże właściwy kod odbioru.
  • Przesyłki InPost są dostarczane 24h/7dni w tygodniu.
  • Czas odbioru przesyłki to 48h od momentu włożenia jej do paczkomatu. Może być ona odebrana przez dowolną osobę znającą kod odbioru oraz numer telefonu, z którego została nadana paczka.
  • W przypadku nieodebrania zamówienia przesyłka zostanie przekazana do oddziału InPost gdzie czeka kolejne 3 dni. Jeśli nadal nie zostanie odebrana, następuje zwrot do naszego magazynu.
  • Infolinia: 722 444 000 – dla telefonów komórkowych, 801 400 100 - dla telefonów stacjonarnych - czynna od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 21:00.
Punkt odbioru
  • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie, którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie Poczty Polskiej.
  • Poczta w komunikacji SMS będzie informować o statusie przesyłki – preawizo o nadaniu paczki oraz awizo SMS, kiedy przesyłka będzie dostarczona do wybranego przez Ciebie Urzędu Pocztowego.
  • Dla przesyłki opłaconej z góry w wiadomości SMS podany będzie kod odbioru.
  • Przy odbiorze niezbędne jest okazanie dowodu osobistego.
  • Paczka będzie czekała na odbiór poczcie przez 7 dni. Data, do kiedy można ją odebrać będzie podana w wiadomości SMS.
  • Zamówienie nieodebrane zostanie zwrócone do magazynu.
  • Infolinia: 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora), (+48) 438 420 600 z telefonu komór-kowego i z zagranicy (opłata wg cennika operatora) - czyn-na od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00.

Dostawy poza granice Polski

Obsługę kurierską prowadzimy do wszystkich krajów Unii Europejskiej, między innymi: Niemcy: DHL, DPD. Wielka Brytania: Royal Mail. Francja: Colissimo, Mondial Relay. W przypadku wysyłki poza EU skontaktuj się z nami abyśmy określili jej dostępność. W celu ustalenia kosztów skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy. Jeżeli klient usługę kurierską organizuje we własnym zakresie skompletowane zamówienie będzie do odbioru z magazynu centralnego we Wrocławiu. Zamówienia zagraniczne muszą zostać opłacone z góry (on-line). Płatności należy dokonać za pośrednictwem metod płatności Przelewy 24 lub PayU. Zamówienia są przekazywane do kompletacji po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym. W celu określenia innych szczegółów zapraszamy do kontaktu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium