Czas realizacji zamówienia

Warunki dostawy

 

Jak dostarczymy Twoje zamówienie na terenie Polski?

Dostawa kurierem
Kurier GLS
  • Jak tylko wyślemy Twoje zamówienie z magazynu, otrzymasz e-mail’em numer listu przewozowego paczki. Wpisz go na stronie GLS, aby śledzić status jej doręczenia. Usługa śledzenia będzie aktywna po zeskanowaniu przesyłki w sortowni GLS.
  • GLS dostarcza paczki w dni powszednie. Pierwsza próba dostarczenia powinna nastąpić kolejnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu.
  • Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, Kurier podejmie dwukrotną próbę doręczenia. Paczka czeka na odbiór 1 dzień kalendarzowy.
  • Infolinia: + 48 42 634 53 45 - Contact Center pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7–20 oraz w soboty w godzinach 7-14.
  • Czas dostawy: ok. 1-2 dni robocze
Kurier Pocztex 2.0
  • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie Poczty Polskiej.
  • Poczta poinformuje za pomocą wiadomości SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz awizacji przesyłki.
  • Kurier pocztowy podejmie próbę doręczenia zamówienia tylko raz. Jeśli nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, zostawi awizo.
  • Nieodebrane zamówienie czeka na poczcie przez 7 dni.
  • W przypadku niedoręczenia zamówienia, zostanie ono zwrócone do magazynu.
  • Infolinia: 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora), (+48) 438 420 600 z telefonu komórkowego i z zagranicy (opłata wg cennika operatora) - czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00.
  • Czas dostawy: ok. 1-2 dni robocze
Odbiór osobisty
Paczkomat InPost
  • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie InPost.
  • InPost poinformuje za pomocą wiadomości mailowej oraz SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz przekaże właściwy kod odbioru.
  • Przesyłki InPost są dostarczane 24h/7dni w tygodniu.
  • Czas odbioru przesyłki to 48h od momentu włożenia jej do paczkomatu. Może być ona odebrana przez dowolną osobę znającą kod odbioru oraz numer telefonu, z którego została nadana paczka.
  • W przypadku nieodebrania zamówienia przesyłka zostanie przekazana do oddziału InPost gdzie czeka kolejne 3 dni. Jeśli nadal nie zostanie odebrana, następuje zwrot do naszego magazynu.
  • Infolinia: 722 444 000 – dla telefonów komórkowych, 801 400 100 - dla telefonów stacjonarnych - czynna od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 21:00.
  • Czas dostawy: ok. 1-2 dni robocze
Punkty odbioru
  • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie, którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie Poczty Polskiej.
  • Poczta w komunikacji SMS będzie informować o statusie przesyłki – preawizo o nadaniu paczki oraz awizo SMS, kiedy przesyłka będzie dostarczona do wybranego przez Ciebie Urzędu Pocztowego.
  • Dla przesyłki opłaconej z góry w wiadomości SMS podany będzie kod odbioru.
  • Przy odbiorze niezbędne jest okazanie dowodu osobistego.
  • Paczka będzie czekała na odbiór poczcie przez 7 dni. Data, do kiedy można ją odebrać będzie podana w wiadomości SMS.
  • Zamówienie nieodebrane zostanie zwrócone do magazynu.
  • Infolinia: 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora), (+48) 438 420 600 z telefonu komór-kowego i z zagranicy (opłata wg cennika operatora) - czyn-na od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00.
  • Czas dostawy: ok. 1-2 dni robocze
Punkty odbioru
  • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie Orlen Paczka. Aby móc wygodniej śledzić i odbierać przesyłki możesz zainstalować aplikację Orlen Paczka.
  • Orlen Paczka poinformuje Cię za pomocą wiadomości mailowej lub oraz SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz przekaże właściwy kod odbioru. Jeśli posiadasz aplikację, otrzymasz powiadomienie również w niej.
  • Przesyłki Orlen Paczka umieszczone w automatach paczkowych możesz odbierać 24h/7dni w tygodniu. Przesyłki Orlen Paczka umieszczone w punktach partnerskich odbierzesz w godzinach ich otwarcia.
  • Czas odbioru przesyłki to 3 dni od momentu otrzymania wiadomości z kodem odbioru lub notyfikacji w aplikacji. Jeśli korzystasz z aplikacji możesz użyć jej do bezpłatnego wydłużenia czasu odbioru przesyłki o 1 dzień. Po tym terminie, nieodebrana przesyłka zostanie zwrócona do naszego magazynu.
  • Przesyłka może być odebrana przez dowolną osobę znającą kod odbioru.
  • Centrum Obsługi Klienta Orlen Paczka: tel. 22 33 33 999 - czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 20:00.
  • Czas dostawy: ok. 1-2 dni robocze

Dostawy poza granice Polski

Zamówienie po skompletowaniu jest do odbioru z magazynu centralnego we Wrocławiu. Za odbiór i dostawę poza granice Polski odpowiada klient organizując dostawę we własnym zakresie. Takie zamówienie musi zostać opłacone z góry (on-line). Płatności należy dokonać za pośrednictwem Przelewy 24 lub PayU. Zamówienia są przekazywane do kompletacji po uzyskaniu potwierdzenia o dokonaniu zapłaty. W celu określenia innych szczegółów zapraszamy do kontaktu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium