Regulamin Trzmieliki

 

REGULAMIN

PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

TRZMIELIKI” 
Regulamin mający zastosowanie  do 31.12.2022 r.

 

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Definicje:

  1. Organizator – TRZMIEL CZERWINSKI SPÓŁKA JAWNA z siedzibą we Wrocławiu, ul. Rogowska 147, 54 – 440 Wrocław, KRS: 0000576338,
    NIP: 8943066554, REGON: 362549553, adres e – mail: kontakt@trzmiel.com.pl, telefon: 71 719 88 30,

  2. Trzmieliki – punkty rabatowe przyznawane na zasadach określonych
    w niniejszym Regulaminie, za zakupy dokonywane w Sklepie internetowym, dalej zwane „
    Punktami”,

  3. Regulamin – niniejszy regulamin programu lojalnościowego „Trzmieliki”,

  4. Uczestnik – osoba, która dokonała rejestracji konta w Sklepie internetowym oraz osoba, która wyraziła zgodę na udział w Programie w inny sposób,

  5. Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem https://trzmiel.com.pl/,

  6. Program – program lojalnościowy „Trzmieliki”,

  7. Produkty – produkty dostępne w Sklepie internetowym, z wyłączeniem produktów znajdujących się w sekcji Outlet,

  8. Formularz kontaktowy – udostępniony w Sklepie internetowym formularz służący m.in. Uczestnikom do kontaktu z Organizatorem,

  9. Panel klienta – dostępny w Sklepie internetowym moduł wskazujący m.in. dane klienta oraz wartość posiadanych Punktów.

  1. Program rozpoczyna się w dniu 1 października 2019 roku i trwa do odwołania.

  2. Program organizowany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

§ 2. Zasady udziału w programie lojalnościowym „Trzmieliki”

  1. Uczestnik dokonując rejestracji w Sklepie internetowym na zasadach określonych
    w jego Regulaminie jednocześnie rejestruje się w Programie „Trzmieliki” prowadzonym przez Organizatora. Uczestnik przystępuje do Programu w momencie zaakceptowania regulaminu Sklepu internetowego.

  2. Uczestnikiem Programu może być każda osoba fizyczna, która skończyła 13 lat, posiada co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych.

  3. Uczestnik, z chwilą rejestracji w Sklepie internetowym, otrzymuje dostęp do Panelu Klienta, w którym wskazana jest liczba Punktów przysługująca Uczestnikowi.

§ 3. Punkty

  1. Uczestnicy nabywając Produkty otrzymują Punkty, z wyłączeniem nabycia produktów w sekcji Outlet.

  2. Za każde wydane 2 zł Uczestnik otrzymuje 10 Punktów o łącznej wartości
    10 groszy.

  3. Punkty są przydzielane Uczestnikom wyłącznie od ceny kupionych Produktów,
    z wyłączeniem ewentualnych kosztów przesyłki lub innych kosztów.

  4. Uzyskane Punkty pozostają ważne przez 12 miesięcy od dnia ich uzyskania. W przypadku utraty ważności przez Punkty, ich łączna liczba zgromadzona przez Uczestnika zostanie pomniejszona o Punkty, które utraciły ważność.

  5. Uczestnik może otrzymać Punkty wyłącznie poprzez zakupy dokonywane za pomocą Sklepu internetowego. W szczególności Uczestnik nie otrzymuje Punktów za zakupy dokonane z wykorzystaniem zewnętrznych serwisów internetowych, za zakupy
    w sklepie stacjonarnym oraz w sekcji Outlet.

  6. Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia możliwości otrzymania Punktów w ramach akcji promocyjnych prowadzonych przez Organizatora. Wówczas informacja o braku naliczania Punktów zostanie zamieszczona przez Organizatora w widocznym miejscu na stronie Sklepu internetowego.

§ 4. Wykorzystywanie Punktów

  1. Zebrane Punkty Uczestnik może wymienić na Produkty, po uzyskaniu odpowiedniej ich ilości, zgodnie z przeliczeniem, o którym mowa w §3 ust. 2 niniejszego Regulaminu.

  2. Uczestnik może również skontaktować się z Organizatorem za pomocą kontaktowego adresu e – mail: kontakt@trzmiel.com.pl w celu dokonania wymiany Punktów na kody rabatowe, do wykorzystania w Sklepie internetowym. Organizator w odpowiedzi prześle Uczestnikowi unikalny kod rabatowy. W trakcie zakupów z wykorzystaniem Sklepu internetowego, w momencie składania zamówienia, Uczestnik może
    w zakładce koszyk wpisać kod rabatowy otrzymany od Organizatora, który pomniejszy wartość zamówienia o odpowiadającą kodowi rabatowemu kwotę po przeliczeniu Punktów, zgodnie z §3 ust. 2 niniejszego Regulaminu.

  3. W przypadku dokonania skutecznego i zgodnego z prawem zwrotu Produktu nabytego w Sklepie internetowym za Punkty, wykorzystane Punkty zostaną zwrócone na konta klienta zwracającego Produkt.

  4. W przypadku zwrotu Produktów nabytych w Sklepie internetowym z wykorzystaniem kodu rabatowego, o którym mowa w ust. 2 powyżej, udzielony i wykorzystany rabat zostanie zwrócony Uczestnikowi zwracającemu towar. W takiej sytuacji Organizator przekaże Uczestnikowi unikalny kod rabatowy o wartości zwróconego Produktu, zgodnej z wartością Produktu z dnia jego nabycia.

§ 5. Reklamacje

  1. Reklamacje lub informacje o nieprawidłowościach dotyczących Programu Uczestnik może zgłaszać do Organizatora na adres e-mail: kontakt@trzmiel.com.pl, lub pisemnie na adres: TRZMIEL CZERWIŃSKI SP. J., ul. Rogowska 147, 54 – 440 Wrocław.

  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać imię, nazwisko, adres do korespondencji Uczestnika, adres e – mail, jak również opis dostrzeżonej nieprawidłowości lub uzasadnienie zgłoszenia reklamacyjnego, a także preferowaną formę kontaktu
    w przedmiocie rozpatrzenia zgłoszenia przez Organizatora (e – mail albo pisemnie).

  3. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie nieprzekraczającym 30 dni od daty jej wpływu do Organizatora.

  4. O wyniku postępowania reklamacyjnego Uczestnik zostanie powiadomiony poprzez wiadomość e-mail albo w inny wskazany zgodnie z ust. 2 powyżej sposób.

§ 6. Postanowienia końcowe

  1. Uzupełnieniem niniejszego Regulaminu jest regulamin Sklepu internetowego.

  2. W sprawach nieuregulowanych powyższymi regulaminami zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

  3. Regulamin obowiązuje od dnia 01.06.2021 r.

 

 

NOWY REGULAMIN

 PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

TRZMIELIKI” 

Regulamin mający zastosowanie  po 1.01.2023 r.

 

 

 

  • 1. Postanowienia ogólne
  1. Definicje:
    1. Organizator – TRZMIEL CZERWINSKI SPÓŁKA JAWNA z siedzibą we Wrocławiu, ul. Rogowska 147, 54 – 440 Wrocław, KRS: 0000576338,
      NIP: 8943066554, REGON: 362549553, adres e – mail: kontakt@trzmiel.com.pl, telefon: 71 719 88 30,
    2. Trzmieliki – punkty rabatowe przyznawane na zasadach określonych
      w niniejszym Regulaminie, za zakupy dokonywane w Sklepie internetowym, dalej zwane „Punktami”,
    3. Regulamin – niniejszy regulamin programu lojalnościowego „Trzmieliki”,
    4. Uczestnik – osoba, która dokonała rejestracji konta w Sklepie internetowym oraz osoba, która wyraziła zgodę na udział w Programie w inny sposób,
    5. Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem https://trzmiel.com.pl/,

 

  • Program – program lojalnościowy „Trzmieliki”,
  • Produkty – produkty dostępne w Sklepie internetowym, z wyłączeniem produktów znajdujących się w sekcji Outlet,
  • Formularz kontaktowy – udostępniony w Sklepie internetowym formularz służący m.in. Uczestnikom do kontaktu z Organizatorem,
  • Panel klienta – dostępny w Sklepie internetowym moduł wskazujący m.in. dane klienta oraz wartość posiadanych Punktów.

 

  1. Program rozpoczyna się w dniu 1 października 2019 roku i trwa do odwołania.
  2. Program organizowany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • 2. Zasady udziału w programie lojalnościowym „Trzmieliki”
  1. Uczestnik dokonując rejestracji w Sklepie internetowym na zasadach określonych
    w jego Regulaminie jednocześnie rejestruje się w Programie „Trzmieliki” prowadzonym przez Organizatora. Uczestnik przystępuje do Programu w momencie zaakceptowania regulaminu Sklepu internetowego.
  2. Uczestnikiem Programu może być każda osoba fizyczna, która skończyła 13 lat, posiada co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych.
  3. Uczestnik, z chwilą rejestracji w Sklepie internetowym, otrzymuje dostęp do Panelu Klienta, w którym wskazana jest liczba Punktów przysługująca Uczestnikowi.
  • 3. Punkty
  1. Uczestnicy nabywając Produkty otrzymują Punkty, z wyłączeniem nabycia produktów w sekcji Outlet.
  2. Za każde wydane 2 zł Uczestnik otrzymuje 10 Punktów o łącznej wartości
    10 groszy.
  3. Punkty są przydzielane Uczestnikom wyłącznie od ceny kupionych Produktów,
    z wyłączeniem ewentualnych kosztów przesyłki lub innych kosztów.
  4. Uzyskane Punkty pozostają ważne przez 12 miesięcy od dnia ich uzyskania. W przypadku utraty ważności przez Punkty, ich łączna liczba zgromadzona przez Uczestnika zostanie pomniejszona o Punkty, które utraciły ważność.
  5. Uczestnik może otrzymać Punkty wyłącznie poprzez zakupy dokonywane za pomocą Sklepu internetowego. W szczególności Uczestnik nie otrzymuje Punktów za zakupy dokonane z wykorzystaniem zewnętrznych serwisów internetowych, za zakupy w sklepie stacjonarnym oraz w sekcji Outlet.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia możliwości otrzymania Punktów w ramach akcji promocyjnych prowadzonych przez Organizatora. Wówczas informacja o braku naliczania Punktów zostanie zamieszczona przez Organizatora w widocznym miejscu na stronie Sklepu internetowego.
  • 4. Wykorzystywanie Punktów
  1. Zebrane Punkty Uczestnik może wymienić na Produkty, które są widoczne w katalogu produktów dostępnym w panelu użytkownika po zalogowaniu się do swojego indywidualnego Konta użytkownika. Wymiana na produkty nastąpi po uzyskaniu odpowiedniej ich ilości, zgodnie z przeliczeniem, o którym mowa w §3 ust. 2 niniejszego Regulaminu.

     

  1. W przypadku dokonania skutecznego i zgodnego z prawem zwrotu Produktu nabytego w Sklepie internetowym za Punkty, wykorzystane Punkty zostaną zwrócone na konta klienta zwracającego Produkt.
  • 5. Reklamacje
  1. Reklamacje lub informacje o nieprawidłowościach dotyczących Programu Uczestnik może zgłaszać do Organizatora na adres e-mail: kontakt@trzmiel.com.pl, lub pisemnie na adres: TRZMIEL CZERWIŃSKI SP. J., ul. Rogowska 147, 54 – 440 Wrocław.
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać imię, nazwisko, adres do korespondencji Uczestnika, adres e – mail, jak również opis dostrzeżonej nieprawidłowości lub uzasadnienie zgłoszenia reklamacyjnego, a także preferowaną formę kontaktu
    w przedmiocie rozpatrzenia zgłoszenia przez Organizatora (e – mail albo pisemnie).
  3. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie nieprzekraczającym 30 dni od daty jej wpływu do Organizatora.
  4. O wyniku postępowania reklamacyjnego Uczestnik zostanie powiadomiony poprzez wiadomość e-mail albo w inny wskazany zgodnie z ust. 2 powyżej sposób.
  • 6. Postanowienia końcowe

 

  • Uzupełnieniem niniejszego Regulaminu jest regulamin Sklepu internetowego.
  • W sprawach nieuregulowanych powyższymi regulaminami zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
  • Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2023 r.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium